Електроенергія для населення

Електроенергія для населення

Звернення, скарги, претензії споживачів стосовно електроенергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду направляються у один з таких способів :

  • за телефоном 044-277-68-31
  • електронною поштою за адресою: darntec4@gmail.com
  • письмово за адресою: Україна, м. Київ, вулиця Гната Хоткевича, 20
  • особисто за адресою: Україна, м. Київ, вулиця Гната Хоткевича, 20

*крім вихідних та святкових днів

День неділіЧаси роботи
понеділок08:00 – 17:00
вівторок08:00 – 17:00
середа08:00 – 17:00
четвер08:00 – 17:00
пятниця09:00 – 16:00

В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи

  • Звернення, які стосуються якості електричної енергії, а також про загрозу електробезпеці та їх розгляду будуть розглянуті негайно
  • Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
  • У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

«Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці

  1. 1. Строк подачі інформації: Негайно
  2. Кому подається інформація: Для працівників – безпосередній керівник працівника або іншу уповноважену особу на підприємстві. Для споживачів – зателефонувати за номером: 044-277-68-31.
  3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближеню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку або наочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві. Для споживачів – зателефонувати за номером: 044-277-68-31.

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію, яка становить загрозу електробезпеці

  1. 1. Строк подачі інформації: Негайно;
  2. 2. Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. Тел.: 101.
  3. 3. Порядок дій: Керівники на місцях перш за все повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.

Контакти

  • Телефони для консультацій: (044) 277 68 31
  • Електронна адреса: darntec4@gmail.com
  • Адреса для листування: 02660 МСП, Київ, Україна, вул. Гната Хоткевича, буд. 20

Центр обслуговування споживачів

  • Контактний телефон кол-центру: (044) 277 68 31
  • Електронна адреса: darntec4@gmail.com
  • Адреса центру обслуговування: вул. Гната Хоткевича, 20
  • Графік роботи: пн - пт 8:00 - 17:00