Оновлений «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» розпочав свою роботу в тестовому режимі. Для того, щоб оцінити переваги нового сервісу необхідно пройти ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЮ!

Оновлений «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» розпочав свою роботу в тестовому режимі. Для того, щоб оцінити переваги нового сервісу необхідно пройти ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЮ!

Шановні споживачі!

ТОВ «Євро-Реконструкція» повідомляє, що оновлений «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» розпочав свою роботу в тестовому режимі. Взаєморозрахунки по Вашим особовим рахункам відображено станом на 01.01.2021 року.

Тестовий період є звичним етапом при впровадженні нового програмного забезпечення. Наразі, продовжуються технічні налаштування сервісу, підвищення рівня стабільності, оптимізації та якості роботи.
Ви можете взяти активну участь у тестуванні нового “Особистого кабінету“, а також надіслати питання та пропозиції щодо роботи сервісу на електронну адресу support@tec4.kiev.ua.

Для того, щоб оцінити всі переваги нового «ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ» на сайті ТОВ «Євро-Реконструкція» та розпочати користування онлайн сервісом необхідно пройти ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЮ!

Нагадуємо, що передати показники лічильників Ви можете також за допомогою мобільного додатку Telegram bot (введіть у пошук “Євро-реконструкція”), або зателефонувавши за номерами телефонів: (044) 292-02-57, (044) 292-02-13.

Також передати показники лічильників Ви можете через поштові скриньки в Центрі обслуговування споживачів ТОВ «Євро-Реконструкція» на вул. П.Усенка, 3.

Дякуємо за розуміння!