Подання звернень

Подання звернень

Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії та надання повідомлень про можливі пориви та їх розгляду направляються у один з таких способів :

  • за телефоном 044-277-6-277
  • електронною поштою за адресою: darntec4@gmail.com
  • письмово за адресою: Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, 3
  • особисто за адресою: Україна, м. Київ, вулиця Павла Усенка, 3

*крім вихідних та святкових днів

День неділіЧаси роботи
понеділок08:00 – 18:00
вівторок08:00 – 18:00
середа08:00 – 20:00
четвер08:00 – 18:00
пятниця09:00 – 16:00

В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи

  • Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно
  • Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
  • У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України та/або в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або її територіальних органах, у порядку, затвердженому НКРЕКП. При цьому прийняття НКРЕКП або її територіальними органами рішення щодо спору не позбавляє сторони права звернутися з цього ж приводу до суду