Що робити, якщо не встиг передати показання лічильників?!

Шановні споживачі!

Нагадуємо, що передавати показання лічильників потрібно з 10 по 27 число поточного місяця. В інший час облікові бази для прийому показань закриті.

Якщо ви не встигли передати актуальні дані ваших приладів обліку у відведений для цього час, нарахування відбувається на основі даних про середнє споживання вашою квартирою за попередній період.

Для проведення коригування некоректних нарахувань за спожиті послуги необхідно передати фактичні показання лічильників. Тобто, коригування нарахувань відбудеться автоматично при наступній передачі показань лічильників.

Нагадаємо, що подати звернення щодо нарахувань ви можете у будь-який зручний для вас спосіб:

  • особисто консультанту Центру обслуговування споживачів;
  • за номерами багатоканальної телефонної лінії:
    044 277 6 277 / 044 277 277 6
    063 025 31 66 / 063 025 39 26
    050 359 00 47 / 050 359 01 25
    067 110 22 03 / 067 110 88 03;
  • на електронну адресу: contact.center@tec4.kiev.ua;
  • письмово на адресу підприємства.

Також письмові звернення споживачів ви можете залишити у скриньці для звернень, яка розміщена на вході Центру обслуговування споживачів.