У Вас є питання щодо послуг з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води? Спеціалісти Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція» надають фахову консультацію споживачам.
Отримайте кваліфіковану консультацію, роз’яснення, відповіді на питання щодо:
- переоформлення або внесення змін в особовий рахунок;
- надання документів необхідних для укладання договорів щодо послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води;
- надання заявок на розпломбування та опломбування лічильників гарячої води та теплової енергії;
- оплати за послуги з постачання теплової енергії (ТЕ) чи гарячої води (ГВ) та способів її здійснення;
- функціонування систем ГВП;
- отримання довідки про відсутність заборгованості;
- коригування показань лічильників;
- зміни цільового призначення платежів за комунальні послуги;
- заборгованості по оплаті послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, реструктуризації заборгованості;
- надання документів щодо проведеної періодичної повірки, заміни лічильників гарячої води та теплової енергії, надання заявок на постановку їх на абонентський облік та ін.
Товариство з обмеженою відповідальністю “ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ” здійснює прийом відвідувачів, письмових звернень та документів у Центрі обслуговування клієнтів за адресою: Київ, вул. Павла Усенка, 3. (ПН-ЧТ – з 08:00 до 17:00, ПТ – з 09:00 до 16:00 (обідня перерва з 12.00 до 12.45 год)
Також отримати консультацію або подати звернення можна скориставшись дистанційними сервісами зв’язку:
- телефони для консультацій:
(044) 277 277 6, (044) 277 6 277;
(063) 025 31 66, (063) 025 39 26;
(050) 359 00 47, (050) 359 01 25;
(067) 110 22 03, (067) 110 88 03.
- електронна адреса для звернень від споживачів категорії “населення” щодо наданих послуг: [email protected].
Письмові звернення та копії документів також можна надіслати на поштову адресу підприємства: м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 20 або залишити у скриньці для звернень, яка розміщена на вході Центру обслуговування клієнтів.
Завжди раді допомогти у вирішенні питань щодо надання послуг з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води!
Ми знаємо, що наші клієнти люблять живе спілкування зі спеціалістами, але закликаємо зважати на загрози воєнного часу. Нагадуємо, що задля безпеки споживачів під час повітряної тривоги, фізичний прийом громадян призупиняється.
Бережіть себе та не ігноруйте сигнали повітряної тривоги!