Дистанційні сервіси для звернень громадян. Як подати звернення? 600 опрацьованих звернень щодня!

Нагадуємо, що під час дії в країні військового стану Центр обслуговування споживачів ТОВ “Євро-Реконструкція” не здійснює прийому громадян, звернення приймаються дистанційно.

Дистанційні сервіси для звернень громадян:

  • за номерами багатоканальної телефонної лінії: 044 277-6-277, 044 277-277-6;
  • на електронну адресу: [email protected];
  • письмово на адресу підприємства.

Також письмові звернення споживачів ви можете залишити у скриньці для звернень, яка розміщена на вході Центру обслуговування споживачів.

Не зважаючи на недостатню кількість працівників у військовий час та труднощі, які виникають, ми весь час працюємо для вас, шановні споживачі.

Відтак, за травень 2022 року дистанційними сервісами зв’язку скористались понад 12 000 клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція».

Щодня спеціалісти департаменту енергозбуту та Центру обслуговування споживачів ТОВ «Євро-Реконструкція» опрацьовують близько 600 онлайн-звернень.

На телефонну лінію кол-центру підприємства у травні звернулися та отримали консультацію близько 4 000 споживачів.

Також за травень 2022 року спеціалістами виконано близько 400 розпломбувань та пломбувань лічильників споживачів.

Звертаємо увагу, що усі звернення, отримані на адресу підприємства: надіслані на електронну адресу, поштовим листом, залишені у скриньці, – обов’язково опрацьовуються спеціалістами ТОВ «Євро-Реконструкція».

УКРАЇНА ПОНАД УСЕ! РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!