Дистанційні сервіси зв’язку: 600 опрацьованих звернень щодня

Враховуючи карантинні заходи, що діють у місті Києві, та відповідні обмеження прийому громадян Центрами обслуговування, все більше споживачів віддають перевагу дистанційним каналам зв’язку.

Відтак, за січень 2022 року дистанційними сервісами зв’язку скористались близько 11 тисяч клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція».

Щодня спеціалісти департаменту енергозбуту та Центру обслуговування споживачів ТОВ «Євро-Реконструкція» опрацьовували близько 600 онлайн-звернень.

На телефонну лінію кол-центру підприємства звернулися та отримали консультацію близько 4 тисяч споживачів.

Нагадуємо, що звернутися дистанційно споживачі можуть:

  • за номерами багатоканальної телефонної лінії: 044 277-6-277, 044 277-277-6;
  • за зверненнями на електронну адресу: [email protected];
  • за письмовими зверненнями на адресу підприємства.

Також письмові звернення споживачів постійно приймаються у скриньку для звернень, яка розміщена на вході Центру обслуговування споживачів.

Крім того, особисту консультацію в Центрі обслуговування споживачів підприємства, минулого місяця отримало близько 6 тисяч споживачів. Прийом споживачів здійснюється з дотриманням вимог карантинних обмежень, що діють у столиці.

Нагадуємо графік роботи:

  • пн – чт з 08:00 до 17:00 год
  • пт з 09:00 до 16:00 год
  • (обідня перерва з 12.00 до 12.45 год).

Також за січень 2022 року спеціалістами виконано близько 700 розпломбувань та пломбувань лічильників споживачів.

Працюємо для Вас, шановні споживачі, та звертаємо увагу, що усі звернення, отримані на адресу підприємства: надані особисто, надіслані на електронну адресу, поштовим листом, залишені у скриньці, – обов’язково опрацьовуються спеціалістами ТОВ «Євро-Реконструкція».