Шановні споживачі!
Якщо у вас виникли питання щодо наданих послуг, ви завжди можете звернутися до спеціалістів Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція» та отримати професійну консультацію, або ж ви можете скористатися зручними дистанційними сервісами зв’язку.
Нагадуємо, що звернутися дистанційно споживачі можуть:
- Зателефонувавши за номерами багатоканальної телефонної лінії:
(044) 277 277 6, (044) 277 6 277,
(063) 025 31 66, (063) 025 39 26,
(050) 359 00 47, (050) 359 01 25,
(067) 110 22 03, (067) 110 88 03;
- надіславши електронного листа на електронну адресу для звернень від споживачів категорії “населення”: [email protected].
Письмові звернення та копії документів також можна надіслати на поштову адресу підприємства: м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 20 або залишити у скриньці для звернень, яка розміщена на вході Центру обслуговування клієнтів.
Лише, за січень 2025 року дистанційними сервісами зв’язку скористались понад 9 тисяч клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція».
На телефонну лінію кол-центру звернулися та отримали консультації 5719 клієнтів.
Щодня спеціалісти департаменту енергозбуту та Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція» опрацьовують понад 400 онлайн-звернень.
Також за січень 2025 року спеціалістами виконано 127 розпломбувань та 1011 пломбувань лічильників споживачів, проведено 1343 контрольні зняття показників ПО ГВП.
Особисті консультації у Центрі обслуговування клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція» у січні отримали понад 3000 споживачі.
Нагадуємо графік роботи Центру обслуговування клієнтів: пн – чт з 08:00 до 17:00 год, пт з 09:00 до 16:00 год (обідня перерва з 12.00 до 12.45 год).
Працюємо для Вас, шановні споживачі, та звертаємо увагу, що усі звернення, отримані на адресу підприємства: надані особисто, надіслані на електронну адресу, поштовим листом, залишені у скриньці, – обов’язково опрацьовуються спеціалістами ТОВ «Євро-Реконструкція».