Індивідуальні лічильники тепла та гарячої води споживачів повинні проходити періодичну повірку

Індивідуальні лічильники тепла та гарячої води споживачів повинні проходити періодичну повірку

Шановні споживачі!

Нагадуємо, що індивідуальні (квартирні) засоби обліку тепла та гарячої води споживачів повинні проходити періодичну повірку в терміни зазначені в технічному паспорті засобу обліку (1 раз на 4 роки)

Звертаємо увагу, що періодична повірка, обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку тепла та гарячої води здійснюється споживачами послуг за власний рахунок.

Виконавець послуг ТОВ «Євро-Реконструкція» щомісячно в квитанції на оплату послуг інформує Вас про кінцевий термін повірки квартирних лічильників та у разі його закінчення попереджає про необхідність проведення повірки в місячний термін. Щоб уникнути нарахувань за нормативами споживання, після закінчення повірки квартирного лічильника, Вам необхідно в місячний термін провести його повірку та надати до виконавця послуг заяву про прийняття лічильника на абонентський облік після проведення повірки з копією свідоцтва про повірку лічильника (у разі проведення повірки із демонтажем – копію акту демонтажу лічильника; у разі заміни лічильника – копію акту заміни та паспорту нового лічильника).

Заяву про прийняття лічильника на абонентський облік та підтверджуючі документи Ви можете надати одним із зручних для Вас способів:

  • консультанту Центру обслуговування споживачів (вул. Павла Усенка, 3),
  • поштовим відправленням на адресу виконавця послуг (вул. Гната Хоткевича, 20),
  • на електронну адресу виконавця послуг: [email protected]

Також нагадаємо, що показання квартирних засобів обліку щомісяця знімаються споживачами та надаються виконавцю послуг. При цьому, у разі відсутності (несправності) квартирних засобів обліку споживачів або відсутності у виконавця послуг показань квартирних засобів облікунарахування плати за надані послуги, здійснюється згідно з показаннями будинкового засобу обліку, а у разі його відсутності (несправності) за нормативами (нормами) споживання.

Передачу показників квартирних засобів обліку Ви можете здійснювати одним із зручних  способів, скориставшись:

  • особистим кабінетом Споживача «Мій дім. Особистий кабінет», реєстрація в якому здійснюється за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/loginІнструкція з реєстрації
  • мобільним додатком ТelegramBotнабравши в мобільному додатку Тelegram текст: ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ. Інструкція з реєстрації
  • номерами телефонів: (044) 292-02-57 та (044) 292-02-13 – в робочі дні з 08.00 до 17:00, а також субота, неділя з 09.00 до 16.00 год.
  • номерами мобільних телефонів: (050) 372- 87-32 та (050) 372- 87-33 – в робочі дні з 8.00 до 17:00.
     – (050) 372- 87- 32 в суботу та неділю з 09.00 до 16.00 год;
  • через скриньку для передачі показань, яка розміщена біля входу до Центру  обслуговування споживачів за адресою: вул. Павла Усенка, 3.

Показання квартирних приладів обліку необхідно передавати щомісячно з 10 по 27 число місяця включно.

Важливо: власники бойлерів, які не користуються централізованим гарячим водопостачанням, також щомісяця мають передавати показання лічильників. Навіть якщо вони незмінні.

Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення нарахувань вартості наданих послуг за нормативами (нормами) споживання, рекомендуємо Вам дотримуватись вказаних рекомендацій.

                         З повагою, адміністрація ТОВ «Євро-Реконструкція»