Шановні споживачі!
Нагадуємо, що індивідуальні (квартирні) засоби обліку тепла та гарячої води споживачів повинні проходити періодичну повірку в терміни зазначені в технічному паспорті засобу обліку (1 раз на 4 роки).
Звертаємо увагу, що періодична повірка, обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку тепла та гарячої води здійснюється споживачами послуг за власний рахунок.
Виконавець послуг ТОВ «Євро-Реконструкція» щомісячно в квитанції на оплату послуг інформує Вас про кінцевий термін повірки квартирних лічильників та у разі його закінчення попереджає про необхідність проведення повірки в місячний термін. Щоб уникнути нарахувань за нормативами споживання, після закінчення повірки квартирного лічильника, Вам необхідно в місячний термін провести його повірку та надати до виконавця послуг заяву про прийняття лічильника на абонентський облік після проведення повірки з копією свідоцтва про повірку лічильника (у разі проведення повірки із демонтажем – копію акту демонтажу лічильника; у разі заміни лічильника – копію акту заміни та паспорту нового лічильника).
Заяву про прийняття лічильника на абонентський облік та підтверджуючі документи Ви можете надати одним із зручних для Вас способів:
- консультанту Центру обслуговування споживачів (вул. Павла Усенка, 3),
- поштовим відправленням на адресу виконавця послуг (вул. Гната Хоткевича, 20),
- на електронну адресу виконавця послуг: [email protected]
Також нагадаємо, що показання квартирних засобів обліку щомісяця знімаються споживачами та надаються виконавцю послуг. При цьому, у разі відсутності (несправності) квартирних засобів обліку споживачів або відсутності у виконавця послуг показань квартирних засобів обліку, нарахування плати за надані послуги, здійснюється згідно з показаннями будинкового засобу обліку, а у разі його відсутності (несправності) за нормативами (нормами) споживання.
Передачу показників квартирних засобів обліку Ви можете здійснювати одним із зручних способів, скориставшись:
- особистим кабінетом Споживача «Мій дім. Особистий кабінет», реєстрація в якому здійснюється за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/login; Інструкція з реєстрації
- мобільним додатком ТelegramBot, набравши в мобільному додатку Тelegram текст: ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ. Інструкція з реєстрації
- номерами телефонів: (044) 292-02-57 та (044) 292-02-13 – в робочі дні з 08.00 до 17:00, а також субота, неділя з 09.00 до 16.00 год.
- номерами мобільних телефонів: (050) 372- 87-32 та (050) 372- 87-33 – в робочі дні з 8.00 до 17:00.
– (050) 372- 87- 32 в суботу та неділю з 09.00 до 16.00 год; - через скриньку для передачі показань, яка розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів за адресою: вул. Павла Усенка, 3.
Показання квартирних приладів обліку необхідно передавати щомісячно з 10 по 27 число місяця включно.
Важливо: власники бойлерів, які не користуються централізованим гарячим водопостачанням, також щомісяця мають передавати показання лічильників. Навіть якщо вони незмінні.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення нарахувань вартості наданих послуг за нормативами (нормами) споживання, рекомендуємо Вам дотримуватись вказаних рекомендацій.
З повагою, адміністрація ТОВ «Євро-Реконструкція»