Літо – найкращий час для повірки лічильників тепла. Встигніть здійснити повірку до початку опалювального періоду!

Літо – найкращий час для повірки лічильників тепла. Встигніть здійснити повірку до початку опалювального періоду!

Міжопалювальний період – найбільш вдалий час для проведення повірки квартирних лічильників тепла, адже послуга здійснюється виключно із демонтажем. 

“Відповідно до вимог чинного законодавства усі лічильники підлягають періодичній повірці 1 раз на 4 роки. Перевірити дату завершення міжповірочного інтервалу можна у технічному паспорті на лічильник.”

У разі непроведення в установлені терміни періодичої повірки лічильників тепла та гарячої води, такі лічильники, відповідно до вимог нормативно-правових актів, знімаються виконавцем послуг з абонентського обліку.

Звертаємо увагу, що періодична повірка лічильників здійснюється спеціалізованими організаціями. ТОВ «Євро-Реконструкція» не здійснює повірку!
Разом з тим, всі квартирні лічильники тепла та гарячої води обов’язково мають бути опломбовані представником ТОВ «Євро-Реконструкція» та перебувати на абонентському обліку!

Відтак, у разі проведення періодичної повірки індивідуального лічильника тепла або необхідності його заміни, споживачу потрібно надати до Виконавця послуг ТОВ «Євро-Реконструкція» заяву на розпломбування приладу обліку для вчинення подальших дій щодо проведення повірки лічильника або його заміни.
Після проведення повірки або заміни приладу обліку, споживачу необхідно надати до ТОВ «Євро-Реконструкція» заяву на його пломбуванням після повірки та прийняття лічильника на абонентський облік.

З питань проведення розпломбування, пломбування та прийняття на абонентський облік, після повірки, лічильників тепла та гарячої води, споживачам необхідно звертатися до Центру обслуговування споживачів ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (м. Київ вул. Павла Усенка, 3) – графік роботи: понеділок – четвер з 08.00 до 17.00 год, п’ятниця  з 08.00 до 16.00 год

  • електронна пошта для звернень споживачів: [email protected]
  • телефони: (044) 277-277-6; (044) 277-6-277; (050) 359-00-47; (050) 359-01-25; (067) 110-22-03; (067) 110-88-03.

Нагадаємо, що встановлення, заміна, ремонт, періодична повірка вузлів розподільного обліку теплової енергії та гарячої води (індивідуальних лічильників) здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку – споживачів послуг.

Потурбуйтеся про проведення повірки ваших квартних лічильників тепла до початку опалювального періоду!