Надсилайте Ваші звернення на електронні поштові скриньки

Надсилайте Ваші звернення на електронні поштові скриньки

ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» повторно нагадує, що задля прискореного розгляду звернень від споживачів, на підприємстві працюють електронні поштові скриньки в залежності від теми звернення.

Для того, щоб Ваші звернення надходили одразу фахівцю, до повноважень якого належить тема питання з яким Ви звертаєтесь до ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ», надсилайте електронні листи у відповідності до теми звернень Вашого листа, щодо:

  • загальних питань, роз’яснень щодо тарифів на комунальні послуги, ненадання відповідей на попередні звернення – [email protected];
  • оформлення та внесення змін до договорів щодо отримання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, надання документів необхідних для укладання договорів та внесення змін до існуючих договорів, надання заявок на розпломбування та опломбування лічильників гарячої води та теплової енергії, надання інформації щодо проведеної повірки та заміни лічильників гарячої води та теплової енергії, надання заявок на постановку їх на абонентський облік – [email protected];
  • реєстрації актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг – [email protected];
  • розрахунків та перерахунків за послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води – [email protected];
  • заборгованості по оплаті послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, реструктуризації заборгованості – [email protected];
  • зміни цільового призначення платежів за комунальні послуги та їх повернення – [email protected];
  • внесків на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку – [email protected]

Також, звернення споживачів продовжують прийматися в телефонному режимі

  • за багатоканальним телефоном Центру обслуговування споживачів: (044) 277-6-277.