Шановні споживачі!
Нагадуємо, що з 01.02.2021р. електронні звернення від споживачів приймаються на електронну пошту Центру обслуговування споживачів ТОВ «Євро-реконструкція»: [email protected].
На вказану електронну адресу Ви можете надіслати Ваші звернення з наступних питань:
- загальні питання, роз’яснення щодо тарифів на комунальні послуги;
- оформлення та внесення змін до договорів щодо отримання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, надання документів необхідних для укладання договорів та внесення змін до існуючих договорів;
- надання заявок на розпломбування та опломбування лічильників гарячої води та теплової енергії;
- надання інформації щодо проведеної повірки, заміни лічильників гарячої води та теплової енергії, надання заявок на постановку їх на абонентський облік;
- реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг;
- розрахунки та перерахунки за послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води;
- заборгованість по оплаті послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, реструктуризація заборгованості;
- зміна цільового призначення платежів за комунальні послуги та їх повернення;
- внески на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку.
Звертаємо увагу, що на електронну адресу Центру обслуговування споживачів щоденно надходить більше 200 звернень. Лише з початку роботи нової електронної адреси фахівцями отримано 4200 листів зі зверненнями від споживачів.
Разом з тим повідомляємо, що абсолютно усі звернення, отримані на адресу підприємства (надані особисто, надіслані на вказану електронну адресу, поштовим листом, залишені у скриньці) у порядку черги опрацьовуються спеціалістами Центру обслуговування споживачів ТОВ «Євро-Реконструкція».