Нагадуємо, що з 01.02.2021р. електронну адресу для отримання звернень від споживачів змінено

Нагадуємо, що з 01.02.2021р. електронну адресу для отримання звернень від споживачів змінено

Шановні споживачі!

Нагадуємо, що з 01.02.2021р. електронні звернення від споживачів приймаються на електронну пошту Центру обслуговування споживачів ТОВ «Євро-реконструкція»: [email protected].

 На вказану електронну адресу Ви можете надіслати Ваші звернення з наступних питань:

  • загальні питання, роз’яснення щодо тарифів на комунальні послуги;
  • оформлення та внесення змін до договорів щодо отримання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, надання документів необхідних для укладання договорів та внесення змін до існуючих договорів;
  • надання заявок на розпломбування та опломбування лічильників гарячої води та теплової енергії;
  • надання інформації щодо проведеної повірки, заміни лічильників гарячої води та теплової енергії, надання заявок на постановку їх на абонентський облік;
  • реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг;
  • розрахунки та перерахунки за послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води;
  • заборгованість по оплаті послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, реструктуризація заборгованості;
  • зміна цільового призначення платежів за комунальні послуги та їх повернення;
  • внески на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку.

Звертаємо увагу, що на електронну адресу Центру обслуговування споживачів щоденно надходить більше 200 звернень. Лише з початку роботи нової електронної адреси фахівцями отримано 4200 листів зі зверненнями від споживачів.

Разом з тим повідомляємо, що абсолютно усі звернення, отримані на адресу підприємства (надані особисто, надіслані на вказану електронну адресу, поштовим листом, залишені у скриньці) у порядку черги опрацьовуються спеціалістами Центру обслуговування споживачів ТОВ «Євро-Реконструкція».