Не вдається передати показання лічильників? – Перевірте термін повірки!

Не вдається передати показання лічильників? – Перевірте термін повірки!

Шановні споживачі!

Повідомляємо, що з 10 лютого бази для передачі показань лічильників теплової енергії та гарячої води відкриті, а всі запропоновані на сайті ТОВ «Євро-Реконструкція» способи передачі показань доступні: https://tec4.kiev.ua/peredacha-pokaznikiv/ .

Якщо ж ви зіштовхнулися з проблемою передачі показань лічильників: минулого місяця здійснювали передачу показання, а цього місяця – функція передачі показання стала для вас недоступною – причина полягає у знятті з абонентського обліку вашого індивідуального лічильника.

Відповідно до вимог чинного законодавства виконавець послуг зобов’язаний зняти лічильник з абонентського обліку, якщо в установлені терміни споживачем не було здійснено його періодичної повірки та не надано до виконавця послуг копій документів, що засвідчують повірку.

Для того, щоб і надалі мати змогу передавати показання лічильників та отримувати нарахування відповідно до зафіксованих показань, вам необхідно провести періодичну повірку лічильника та направити до ТОВ «Євро-Реконструкція копії документів про його повірку, для поновлення на абонентському обліку.

Квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці кожні 4 роки. Це вимоги законодавства про метрологію та метрологічну діяльність.

Перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна самостійно у паспорті лічильника, свідоцтві про повірку (якщо лічильник вже проходив цю процедуру). Також, для зручності споживачів, ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» зазначає термін чергової повірки приладу обліку у рахунках на оплату послуг.

Повірка квартирних лічильників здійснюється організаціями, атестованими у сфері законодавчо регульованої метрології. З їх переліком можна ознайомитися на сайті Мінекономіки за посиланням: https://cutt.ly/vwOkmsCh

Звертаємо увагу, що виконавець послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» не здійснює проведення періодичної повірки приладів обліку.

Споживач самостійно обирає компанію та замовляє повірку лічильника.

Після здійснення періодичної повірки, для поновлення лічильника на абонентському обліку – актуалізації інформації в обліковій базі, споживач повинен обов’язково передати інформацію про результати повірки (документи) до фахівців ТОВ «Євро-Реконструкція» одним із зручних способів:

  • електронним відправленням: [email protected]
  • поштовим відправленням: м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 20;
  • консультанту в Центрі обслуговування споживачів: м. Київ,вул. Павла Усенка, 3.

Для поновлення лічильника на абонентському обліку – актуалізації даних, необхідно надати, скан-копії наступних документів:

якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника:

  • Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки;
  • Акт виконаних робіт з повірки лічильника (із фіксацією показників приладу обліку);

якщо повірка здійснювалася із демонтажем лічильника до Свідоцтва додаються:

  • Акти монтажу та опломбування лічильника.

Нагадаємо, що з питань проведення розпломбування, пломбування лічильників гарячої води та теплолічильників, у разі необхідності проведення повірки, ремонту або заміни лічильника з демонтажем, звертайтеся до Центру обслуговування споживачів ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (м. Київ вул. Павла Усенка, 3) графік роботи:
пн – чт з 08.00 до 17.00 год, пт з 09.00 до 16.00 год;

  • на електронну пошту для звернень: [email protected];
  • за телефонами: (044) 277-277-6; (044) 277-6-277;
    (050) 359-00-47; (050) 359-01-25;
    (063) 025-31-66; (063) 025-39-26;
    (067) 110-22-03; (067) 110-88-03.