Своєчасно здійснюйте повірку квартирних лічильників, надавайте свідоцтво про повірку та щомісячно передавайте показання квартирних засобів обліку, щоб отримати коректні нарахування у наступній платіжці

Своєчасно здійснюйте повірку квартирних лічильників, надавайте свідоцтво про повірку та щомісячно передавайте показання квартирних засобів обліку, щоб отримати коректні нарахування у наступній платіжці

Шановні споживачі!

Повідомляємо Вас, що на виконання вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Правил надання послуг з централізованого опалення постачання холодної та гарячої води і водовідведення, квартирні засоби обліку тепла та гарячої споживачів води повинні проходити періодичну повірку в терміни зазначені в технічному паспорті засобу обліку (1 раз на 4 роки). Повірку засобу обліку необхідно здійснити протягом 1-го місяця після закінчення терміну повірки.

У зв’язку із внесенням змін до законодавчих актів, зі структури тарифів на послуги з централізованого опалення (постачання теплової енергії) та постачання гарячої води виключені витрати виконавця послуг на повірку будинкових та квартирних засобів обліку споживачів.

Відповідно, періодична повірка, обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку тепла та гарячої води здійснюється споживачами послуг за власний рахунок.

Виконавець послуг ТОВ «Євро-Реконструкція» щомісячно в квитанції на оплату послуг інформує Вас про кінцевий термін повірки квартирних лічильників та у разі його закінчення попереджає про необхідність проведення повірки в місячний термін. Щоб уникнути нарахувань за нормативами споживання, після закінчення повірки квартирного лічильника, Вам необхідно в місячний термін провести його повірку та надати до виконавця послуг заяву про прийняття лічильника на абонентський облік після проведення повірки з копією свідоцтва про повірку лічильника (у разі проведення повірки із демонтажем – копію акту демонтажу лічильника; у разі заміни лічильника – копію акту заміни та паспорту нового лічильника).

Заяву про прийняття лічильника на абонентський облік та підтверджуючі документи Ви можете надати одним із зручних для Вас способів:

  • консультанту Центру обслуговування споживачів (вул. Павла Усенка, 3),
  • поштовим відправленням на адресу виконавця послуг (вул. Гната Хоткевича, 20),
  • на електронну адресу виконавця послуг: contact.center@tec4.kiev.ua

Показання квартирних засобів обліку щомісяця знімаються споживачами та надаються виконавцю послуг. При цьому, у разі відсутності (несправності) квартирних засобів обліку споживачів або відсутності у виконавця послуг показань квартирних засобів обліку, нарахування плати за надані послуги, здійснюється згідно з показаннями будинкового засобу обліку, а у разі його відсутності (несправності) за нормативами (нормами) споживання.

Передачу показників квартирних засобів обліку Ви можете здійснювати одним із зручних для себе способів, скориставшись:

  • особистим кабінетом Споживача «Мій дім. Особистий кабінет», реєстрація в якому здійснюється за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/login; Інструкція з реєстрації
  • мобільним додатком ТelegramBot, набравши в мобільному додатку Тelegram текст: ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ. Інструкція з реєстрації
  • номерами телефонів: (044) 292-02-57 та (044) 292-02-13 – в робочі, а також вихідні дні з 09.00 до 16.00 год.
  • через скриньку для передачі показань, яка розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів за адресою: вул. Павла Усенка, 3.

Показання приладів обліку необхідно передавати з 10-го числа і до останнього дня місяця включно.

Важливо: власники бойлерів, які не користуються централізованим гарячим водопостачанням, також щомісяця мають передавати показання лічильників. Навіть якщо вони незмінні.

Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення нарахувань вартості наданих послуг за нормативами (нормами) споживання, рекомендуємо Вам дотримуватись вказаних рекомендацій.

                         З повагою, адміністрація ТОВ «Євро-Реконструкція»