ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ!
Відповідно до вимог нормативно-правових актів (Закону України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Закону України від 05.06.2014 № 1314- VII «Про метрологію та метрологічну діяльність», Правил надання послуг з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 830, Правил надання послуг з постачання гарячої води, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1182) періодична повірка індивідуальних лічильників гарячої води та теплолічильників споживачів повинна бути проведена споживачами протягом 30 днів після закінчення терміну чергової повірки приладу обліку.
Відповідно до вимог постанови Кабміну від 07.04.2023р. № 440 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану», подання на повірку лічильників гарячої води та теплолічильників (строк дії повірки в яких закінчився), на території України, крім територій тимчасово окупованих російською федерацією та територій активних бойових дій, повинно бути забезпечено протягом трьох місяців після закінчення опалювального періоду.
На виконання вимог нормативно-правових актів, виконавець послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» інформує споживачів про необхідність проведення періодичної повірки індивідуальних лічильників гарячої води та теплолічильників в установлені терміни.
Термін чергової повірки приладу обліку зазначається у рахунку на оплату послуг, який щомісячно надається споживачу виконавцем послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ».
У разі не проведення споживачем повірки приладу обліку в установлений термін, виконавець послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» зобов’язаний в установленому порядку зняти прилад обліку споживача з абонентського обліку і подальші розрахунки з даним споживачем здійснювати, як із споживачем, приміщення якого не оснащене приладом обліку (без урахування показань приладу обліку).
Звертаємо увагу, що виконавець послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» не здійснює проведення періодичної повірки приладів обліку. Для проведення повірки приладу обліку споживачу необхідно звернутися до однієї із спеціалізованих організацій, які уповноважені на виконання даних робіт.
З питань проведення розпломбування, пломбування та прийняття на абонентський облік після повірки лічильників гарячої води та теплолічильників, споживачам необхідно звертатися до Центру обслуговування споживачів ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (м. Київ вул. Павла Усенка, 3)
графік роботи: понеділок – четвер з 08.00 до 17.00 год, п’ятниця з 08.00 до 15.00 год
- Електронна пошта для звернень споживачів: [email protected]
- Телефони: (044) 277-277-6; (044) 277-6-277;
(050) 359-00-47; (050) 359-01-25;
(067) 110-22-03; (067) 110-88-03.