Про індивідуальні (квартирні) лічильники тепла та гарячої води: періодична повірка, заміна та прийняття на абонентський облік

Шановні споживачі!

Відповідно до вимог частини 1 статті 17 Закону України від 05.06.2014 № 1314-VII «Про метрологію та метрологічну діяльність» (зі змінами): Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.

Періодична повірка, обслуговування та ремонт засобів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором.

Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) покладається на суб’єктів господарювання, що здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки.

Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, проводиться науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки відповідних засобів.

Згідно пункту 27 Типового індивідуального договору про надання послуг з постачання теплової енергії  та Типового індивідуального договору про надання послуг з постачання гарячої води: Заміна, обслуговування вузла (вузлів) розподільного обліку теплової енергії / гарячої води та періодична повірка засобів вимірювальної техніки здійснюється за рахунок споживача.

Згідно підпункту 12 пункту 43 Типового індивідуального договору про надання послуг з постачання теплової енергії та Типового індивідуального договору про надання послуг з постачання гарячої води: Виконавець зобов’язаний контролювати дотримання міжповірочних інтервалів засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла розподільного обліку.

Відповідно до вимог Порядку прийняття приладу обліку на абонентський облік, затвердженого наказом від 12.10.2018 № 270 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України: Вузли розподільного обліку теплової енергії та гарячої води споживачів приймаються на абонентський облік виконавцем відповідної комунальної послуги за умови чинності строку повірки приладу обліку.

На підставі вищевикладеного інформуємо, що виконавцем ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ», щомісячно у рахунках на оплату наданих послуг, здійснюється інформування споживачів про кінцевий термін періодичної повірки індивідуальних засобів розподільного обліку, які є власністю споживача.

У разі закінчення терміну періодичної повірки індивідуального засобу розподільного обліку, виконавець додатково інформує споживача (у рахунку на оплату наданих послуг та Особистому кабінеті) про необхідність проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки в місячний термін.

За умови не проведення споживачем періодичної повірки індивідуального засобу розподільного обліку в установлений кінцевий термін та не надання виконавцю копії свідоцтва про його чинну повірку, індивідуальний засіб розподільного обліку споживача не приймається виконавцем на абонентський облік після закінчення терміну його повірки.

Відповідно, з наступного розрахункового періоду виконавець здійснює розподіл та нарахування плати за надані послугу споживачу, як споживачу приміщення якого не оснащене індивідуальним засобом розподільного обліку, з урахуванням вимог Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом від 22.11.2018 № 315 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

Для проведення періодичної повірки індивідуального засобу розподільного обліку, споживачу необхідно звернутись до спеціалізованої організації, уповноваженої на проведення повірки відповідних засобів обліку.

Після проведення повірки засобу обліку гарячої води без демонтажу, споживачу необхідно надати виконавцю заяву про прийняття засобу обліку на абонентський облік із копією свідоцтва про повірку.

У разі проведення періодичної повірки або заміни вузла обліку теплової енергії або засобу обліку гарячої води із демонтажем, споживачу необхідно надати до Виконавця заяву про розпломбування вузла (засобу) обліку та пломбуванням після повірки та заяву про прийняття вузла (засобу) обліку на абонентський облік після проведення повірки із копіями свідоцтва про повірку (паспорту нового засобу обліку) та актів розпломбування та опломбування.

Заяву про прийняття індивідуального засобу розподільного обліку на абонентський облік та підтверджуючі документи споживач може надати виконавцю одним із зручним для себе способів:

  • консультанту Центру обслуговування споживачів;
  • поштовим відправленням на адресу виконавця послуг;
  • на електронну адресу виконавця послуг: [email protected].

З повагою, адміністрація ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»