Про показники лічильників: необхідність передачі, проведення нарахувань, що роботи у наступному місяці у разі ненадання показників та про способи передачі

Про показники лічильників: необхідність передачі, проведення нарахувань, що роботи у наступному місяці у разі ненадання показників та про способи передачі

Взаємовідносини між виконавцем послуг та споживачем, при наданні послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, регулюються вимогами Правил надання послуг з централізованого опалення постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі – Правила) та умовами Типового договору про надання послуг з централізованого опалення постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі – Типовий договір), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.

Згідно умов пункту 7 Типового договору, показання квартирних засобів обліку щомісяця знімаються споживачами та надаються виконавцю послуг.

Згідно вимог пунктів 11 та 12 Правил, у разі відсутності (несправності) квартирних засобів обліку споживачів або відсутності у виконавця показань квартирних засобів обліку, нарахування плати за надані послуги  здійснюється виконавцем послуг згідно з показаннями будинкового засобу обліку, а у разі його відсутності (несправності) за нормативами споживання, з подальшим коригуванням (перерахунком) після отримання виконавцем послуг показань квартирних засобів обліку, якщо вони відрізняються від розрахованих за показаннями будинкових засобів обліку.

Відповідно, у разі ненадання споживачем виконавцю послуг показників квартирних засобів обліку за розрахунковий період та отримання квитанції із нарахуваннями за показниками будинкового вузла обліку або нормативами споживання (у разі відсутності або несправності будинкового вузла обліку), споживачеві необхідно надати виконавцю послуг фактичні показники квартирних засобів обліку для проведення виконавцем послуг перерахунку (коригування нарахувань) в установленому порядку.

Згідно вимог пункту 18 Правил, після отримання виконавцем послуг показань квартирних засобів обліку, якщо вони відрізняються від розрахованих за показаннями будинкових засобів обліку, виконавець здійснює коригування плати за надану послугу в наступному розрахунковому періоді шляхом зменшення або збільшення обсягів спожитої кожним споживачем послуги, що відображається в платіжному документі періоду, наступного за здійсненням коригування.

Враховуючи вищевикладене, просимо споживачів щомісячно надавати виконавцю послуг показники квартирних засобів обліку.

Нагадємо, показання лічильників необхідно подавати з 10-ГО ПО ОСТАННІЙ ДЕНЬ КАЛЕНДАРНОГО МІСЯЦЯ!
Власники бойлерів також мають передавати показання лічильників, навіть якщо вони незмінні.
Передачу показників квартирних засобів обліку споживачі ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» можуть  здійснювати одним із зручних для них способів, скориставшись:
  • особистим кабінетом Споживача «Мій дім. Особистий кабінет», реєстрація в якому здійснюється за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/login;
  • мобільним додатком Тelegram Bot, набравши в мобільному додатку Тelegram текст: ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ.

Передачу показників з 10-го по останнє число місяця споживачі можуть здійснити за телефонами: (044) 292-02-57 та (044) 292-02-13 в робочі, а також вихідні дні (субота, неділя) з 09.00 год до 16.00 год.

Також показники квартирних засобів обліку можна надавати в паперовому вигляді у скриньку для показників, яка розміщена біля Центру обслуговування споживачів за адресою: вул. Павла Усенка, 3.