Шановні споживачі!
Повідомляємо, що у зв’язку з послабленням карантинних обмежень у місті Києві Центр обслуговування споживачів ТОВ «Євро-Реконструкція» (вул. Павла Усенка, 3) з травня 2021 року відновлює свою роботу.
Прийом громадян буде проводитись за умови дотримання заходів та обмежень введених на період карантину:
- використання індивідуальних засобів захисту;
- дотриманням соціальної дистанції;
- не перевищення допустимої кількості одночасного перебування споживачів в приміщенні Центру обслуговування споживачів.
Також консультації для споживачів продовжують проводити у онлайн режимі за допомогою дистанційних каналів обслуговування, якими можуть скористатись наші споживачі:
- для реєстрації звернень та консультацій працює контактний багатоканальний телефон Центру обслуговування споживачів: (044) 277-6-277;
- електронні звернення від споживачів приймаються на електронну адресу: [email protected];
- письмові звернення можна надіслати на поштову адресу: вул. Гната Хоткевича, 20 або залишити у скриньці для звернень, яка розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів за адресою: вул. Павла Усенка,3.
Нагадаємо графік роботи Центру обслуговування споживачів ТОВ “Євро-Реконструкція”:
Пн – 08:00 – 17:00
Вт – 08:00 – 17:00
Ср – 08:00 – 17:00 Обідня перерва: 12:00 – 12:45
Чт – 08:00 – 17:00
Пт – 08:00 – 16:00
Сб, Нд – вихідні дні.
Звертаємося з проханням відвідувати Центр обслуговування споживачів лише за потреби вирішення нагальних питань, які неможливо вирішити в режимі онлайн!