Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція» покращує якість обслуговування своїх споживачів. Нині в центрі обслуговування клієнтів станції проводяться роботи з впровадження нового програмного забезпечення багатоканальної лінії зв’язку.
Так, незабаром споживачі зможуть легко додзвонюватися до Call-центру Центру обслуговування та якісно і оперативно отримувати відповіді на всі питання, що цікавлять.
Для впровадження нового механізму роботи Call-центру на декілька днів буде відключено телефонну лінію зв’язку. Також на початковому етапі запуску нового сервісу Call можлива робота лінії з частковими збоями.
При відновленні технічної можливості телефонного зв’язку Call-центру Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція» споживачів буде повідомлено на офіційному сайті компанії ( http://tec4.kiev.ua ) та на сторінці у Фейсбук.
Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Євро-Реконструкція» просить із розумінням поставитися до тимчасових незручностей!!!