УВАГА! Важлива інформація для власників лічильників щодо проведення повірки!

УВАГА! Важлива інформація для власників лічильників щодо проведення повірки!

Шановні споживачі!

Інформуємо Вас, що згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 07.04.2023 № 440 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану», подання на повірку лічильників гарячої води та теплолічильників (строк дії повірки в яких закінчився), на території України, крім територій тимчасово окупованих російською федерацією та територій активних бойових дій, повинно бути забезпечено протягом трьох місяців після закінчення опалювального періоду.

Відповідно до вимог Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», умов Типових договорів про надання послуг з постачання теплової енергії та надання послуг з постачання гарячої води, встановлення, заміна, ремонт, періодична повірка вузлів розподільного обліку теплової енергії та гарячої води (індивідуальних лічильників) здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку – споживачів послуг.

З урахуванням вищевикладених вимог нормативно-правових актів, повідомляємо про необхідність проведення споживачами в установлені терміни періодичної повірки індивідуальних лічильників  гарячої води та теплолічильників, строк дії повірки яких закінчився.

Відповідно до вимог нормативно-правових актів термін проведення періодичної повірки засобів обліку теплової енергії та гарячої води не може перевищувати 1 місяць.

Звертаємо увагу, що періодична повірка лічильників гарячої води та теплолічильників здійснюється спеціалізованими організаціями. ТОВ “ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ” не здійснює повірку лічильників!

За умови проведення періодичної повірки лічильника гарячої води без демонтажу, споживачу необхідно надати до Виконавця послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» заяву про прийняття приладу обліку на абонентський облік після проведення повірки із копією свідоцтва про повірку.

У разі проведення періодичної повірки лічильника гарячої води  або теплолічильника із демонтажем або заміни, споживачу необхідно надати до Виконавця послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» заяву на розпломбування приладу обліку для проведення повірки або заміни. Після проведення повірки або заміни приладу обліку, споживачу необхідно надати до Виконавця послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» заяву на пломбуванням приладу обліку після повірки та прийняття на абонентський облік.

Звертаємо увагу, що відповідно до вимог нормативно-правових актів лічильники гарячої води та теплолічильники споживачів, періодична повірка яких не проведена в установлені терміни, знімаються виконавцем послуг з абонентського обліку.

З питань проведення розпломбування, пломбування та прийняття на абонентський облік після повірки лічильників гарячої води та теплолічильників споживачам необхідно звертатися до Центру обслуговування споживачів ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (м. Київ вул. Павла Усенка, 3)
графік роботи: понеділок – четвер з 08.00 до 17.00 год, п’ятниця  з 08.00 до 16.00 год

  • електронна пошта для звернень споживачів: [email protected]
  • телефони: (044) 277-277-6; (044) 277-6-277; (063) 025-31-66; (063) 025-39-26; (050) 359-00-47; (050) 359-01-25; (067) 110-22-03; (067) 110-88-03.

Департамент енергозбуту ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»