До уваги споживачів! ДЕТАЛЬНО про повірку індивідуальних лічильників, передачу показань, порядок проведення нарахувань та перерахунків

До уваги споживачів! ДЕТАЛЬНО про повірку індивідуальних лічильників, передачу показань, порядок проведення нарахувань та перерахунків

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

В черговий раз інформуємо Вас, що згідно вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Правил надання послуг з постачання теплової енергії та Правил надання послуг з постачання гарячої води, обслуговування (в тому числі періодична повірка) вузлів розподільного обліку (індивідуальних лічильників) теплової енергії та гарячої води здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку – споживачів послуг. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки вузлів розподільного обліку здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті засобу обліку.

Виконавець послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» щомісячно у квитанції на оплату наданих послуг інформує споживача про кінцевий термін повірки вузлів розподільного обліку споживача та у разі закінчення терміну повірки – повідомляє про необхідність проведення повірки в місячний термін.

Періодична повірка засобів вимірювальної техніки вузлів розподільного обліку здійснюється спеціалізованими організаціями, уповноваженими на виконання робіт у сфері законодавчо регульованої метрології, за рахунок споживачів – власників вузлів розподільного обліку.

Прийняття вузла розподільного обліку споживача на абонентський облік здійснюється виконавцем послуг згідно з Порядком прийняття приладу обліку на абонентський облік, затвердженого наказом Мінрегіону від 12.10.2018 р. № 270, за умови відповідності засобу обліку та чинності строку дії його повірки.

З метою недопущення зняття вузла розподільного обліку споживача з абонентського обліку, після закінчення його повірки, споживачеві необхідно в місячний термін провести повірку вузла обліку та надати до виконавця послуг заяву про прийняття вузла обліку на абонентський облік із копією свідоцтва про повірку; у разі проведення повірки вузла обліку із демонтажем – копію акту демонтажу вузла обліку; у разі заміни вузла обліку  – копію акту заміни та паспорту нового вузла обліку).

Заяву про прийняття вузла розподільного обліку на абонентський облік та підтверджуючі документи споживач може надати виконавцю послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» одним із зручних для нього способів:

  • консультанту Центру обслуговування споживачів (вул. Павла Усенка, 3);
  • поштовим відправленням на адресу виконавця послуг (вул.Гната Хоткевича, 20);
  • на електронну адресу виконавця послуг: [email protected].

Відповідно до вимог Правил надання послуг з постачання теплової енергії та Правил надання послуг з постачання гарячої води, у разі, якщо споживач не надав виконавцю послуг показники вузла розподільного обліку за розрахунковий період, виконавець послуг протягом 3-х розрахункових періодів проводить нарахування спожитої послуги по середньому споживання попередніх періодів. Якщо споживач більше 3-х розрахункових періодів не надав виконавцю послуг показань вузла розподільного обліку, подальші розрахунки з даним споживачем проводяться, як із споживачем приміщення якого не оснащене вузлом розподільного обліку, а саме за умови наявності будинкового вузла комерційного обліку відповідної послуги – за показаннями будинкового вузла комерційного обліку; за умови відсутності  будинкового вузла комерційного обліку відповідної послуги – за нормами споживання послуги, встановленими органом місцевого самоврядування.

Після відновлення надання споживачем показань вузлів розподільного обліку виконавець послуг проводить перерозподіл обсягів спожитої послуги у будинку та перерахунок вартості наданих послуг споживачу, а також усім споживачам будинку, відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Мінрегіону від 22.11.2018р. № 315.

Звертаємо Вашу увагу, що перерозподіл обсягів спожитої послуги у будинку та перерахунок вартості наданих послуг споживачу після відновлення ним надання показань вузлів розподільного обліку виконавцю послуг, а також усім споживачам будинку, проводиться за термін що не перевищує 12 розрахункових періодів.

Відповідно, нарахування обсягів та вартості наданих послуг без врахування показань вузлів розподільного обліку у разі ненадання споживачем показань виконавцю послуг, за період що перевищує 12 календарних місяців – перерозподілу та перерахунку не підлягає.

Щомісячну передачу показань вузлів розподільного  обліку виконавцю послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» споживачі можуть здійснювати одним із зручних способів, скориставшись:

  • особистим кабінетом Споживача «Мій дім. Особистий кабінет», реєстрація в якому здійснюється за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/login; Інструкція з реєстрації
  • мобільним додатком ТelegramBot, набравши в мобільному додатку Тelegram текст: ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ. Інструкція з реєстрації
  • номерами телефонів: (044) 292-02-57 та (044) 292-02-13 – в робочі дні з 08.00 до 17:00, а також субота, неділя з 09.00 до 16.00 год.
  • номерами мобільних телефонів: (050) 372- 87-32 та (050) 372- 87-33 – в робочі дні з 8.00 до 17:00, а також за номером (050) 372- 87- 32 в суботу та неділю з 09.00 до 16.00 год;
  • через скриньку для передачі показань, яка розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів за адресою: вул. Павла Усенка, 3.

Показання вузлів розподільного обліку споживачам необхідно передавати щомісячно виконавцю послуг з 10 по 27 число місяця включно.

Важливо: власники бойлерів, які тимчасово не користуються послугою з постачання гарячої води, також щомісяця мають передавати показання вузлів розподільного обліку. Навіть якщо вони незмінні.

Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення виникнення питань щодо нарахування обсягів та вартості наданих послуг, рекомендуємо дотримуватись вказаних рекомендацій.

З повагою, адміністрація ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»