ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
В черговий раз інформуємо Вас, що згідно вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Правил надання послуг з постачання теплової енергії та Правил надання послуг з постачання гарячої води, обслуговування (в тому числі періодична повірка) вузлів розподільного обліку (індивідуальних лічильників) теплової енергії та гарячої води здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку – споживачів послуг. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки вузлів розподільного обліку здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті засобу обліку.
Виконавець послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» щомісячно у квитанції на оплату наданих послуг інформує споживача про кінцевий термін повірки вузлів розподільного обліку споживача та у разі закінчення терміну повірки – повідомляє про необхідність проведення повірки в місячний термін.
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки вузлів розподільного обліку здійснюється спеціалізованими організаціями, уповноваженими на виконання робіт у сфері законодавчо регульованої метрології, за рахунок споживачів – власників вузлів розподільного обліку.
Прийняття вузла розподільного обліку споживача на абонентський облік здійснюється виконавцем послуг згідно з Порядком прийняття приладу обліку на абонентський облік, затвердженого наказом Мінрегіону від 12.10.2018 р. № 270, за умови відповідності засобу обліку та чинності строку дії його повірки.
З метою недопущення зняття вузла розподільного обліку споживача з абонентського обліку, після закінчення його повірки, споживачеві необхідно в місячний термін провести повірку вузла обліку та надати до виконавця послуг заяву про прийняття вузла обліку на абонентський облік із копією свідоцтва про повірку; у разі проведення повірки вузла обліку із демонтажем – копію акту демонтажу вузла обліку; у разі заміни вузла обліку – копію акту заміни та паспорту нового вузла обліку).
Заяву про прийняття вузла розподільного обліку на абонентський облік та підтверджуючі документи споживач може надати виконавцю послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» одним із зручних для нього способів:
- консультанту Центру обслуговування споживачів (вул. Павла Усенка, 3);
- поштовим відправленням на адресу виконавця послуг (вул.Гната Хоткевича, 20);
- на електронну адресу виконавця послуг: [email protected].
Відповідно до вимог Правил надання послуг з постачання теплової енергії та Правил надання послуг з постачання гарячої води, у разі, якщо споживач не надав виконавцю послуг показники вузла розподільного обліку за розрахунковий період, виконавець послуг протягом 3-х розрахункових періодів проводить нарахування спожитої послуги по середньому споживання попередніх періодів. Якщо споживач більше 3-х розрахункових періодів не надав виконавцю послуг показань вузла розподільного обліку, подальші розрахунки з даним споживачем проводяться, як із споживачем приміщення якого не оснащене вузлом розподільного обліку, а саме за умови наявності будинкового вузла комерційного обліку відповідної послуги – за показаннями будинкового вузла комерційного обліку; за умови відсутності будинкового вузла комерційного обліку відповідної послуги – за нормами споживання послуги, встановленими органом місцевого самоврядування.
Після відновлення надання споживачем показань вузлів розподільного обліку виконавець послуг проводить перерозподіл обсягів спожитої послуги у будинку та перерахунок вартості наданих послуг споживачу, а також усім споживачам будинку, відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Мінрегіону від 22.11.2018р. № 315.
Звертаємо Вашу увагу, що перерозподіл обсягів спожитої послуги у будинку та перерахунок вартості наданих послуг споживачу після відновлення ним надання показань вузлів розподільного обліку виконавцю послуг, а також усім споживачам будинку, проводиться за термін що не перевищує 12 розрахункових періодів.
Відповідно, нарахування обсягів та вартості наданих послуг без врахування показань вузлів розподільного обліку у разі ненадання споживачем показань виконавцю послуг, за період що перевищує 12 календарних місяців – перерозподілу та перерахунку не підлягає.
Щомісячну передачу показань вузлів розподільного обліку виконавцю послуг ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» споживачі можуть здійснювати одним із зручних способів, скориставшись:
- особистим кабінетом Споживача «Мій дім. Особистий кабінет», реєстрація в якому здійснюється за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/login; Інструкція з реєстрації
- мобільним додатком ТelegramBot, набравши в мобільному додатку Тelegram текст: ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ. Інструкція з реєстрації
- номерами телефонів: (044) 292-02-57 та (044) 292-02-13 – в робочі дні з 08.00 до 17:00, а також субота, неділя з 09.00 до 16.00 год.
- номерами мобільних телефонів: (050) 372- 87-32 та (050) 372- 87-33 – в робочі дні з 8.00 до 17:00, а також за номером (050) 372- 87- 32 в суботу та неділю з 09.00 до 16.00 год;
- через скриньку для передачі показань, яка розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів за адресою: вул. Павла Усенка, 3.
Показання вузлів розподільного обліку споживачам необхідно передавати щомісячно виконавцю послуг з 10 по 27 число місяця включно.
Важливо: власники бойлерів, які тимчасово не користуються послугою з постачання гарячої води, також щомісяця мають передавати показання вузлів розподільного обліку. Навіть якщо вони незмінні.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення виникнення питань щодо нарахування обсягів та вартості наданих послуг, рекомендуємо дотримуватись вказаних рекомендацій.
З повагою, адміністрація ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»