Вирішити питання щодо послуг з постачання теплової енергії та гарячої води легко, разом зі спеціалісатми Центру обслуговування клієнтів ТОВ “Євро-Реконструкція”!

Вирішити питання щодо послуг з постачання теплової енергії та гарячої води легко, разом зі спеціалісатми Центру обслуговування клієнтів ТОВ “Євро-Реконструкція”!

Шановні споживачі!

Якщо у вас виникли питання щодо послуг з постачання теплової енергії та гарячої води, повідомляємо, що фізичний прийом споживачів ТОВ “Євро-Реконструкція” проводиться в Центрі обслуговування клієнтів підприємства за адресою вул. Павла Усенка, 3. 

Отримайте кваліфіковану консультацію та відповіді щодо:

🔸переоформлення або внесення змін в особовий рахунок; 

🔸надання документів необхідних для укладання договорів щодо послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води;

🔸надання заявок на розпломбування та опломбування лічильників гарячої води та теплової енергії;

🔸оплати за послуги з постачання теплової енергії (ТЕ) чи гарячої води (ГВ) та способів її здійснення; 

🔸функціонування систем ГВП;

🔸отримання довідки про відсутність заборгованості; 

🔸коригування показань лічильників;

🔸зміни цільового призначення платежів за комунальні послуги;

🔸заборгованості по оплаті послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, реструктуризації заборгованості;

🔸надання документів щодо проведеної періодичної повірки, заміни лічильників гарячої води та теплової енергії, надання заявок на постановку їх на абонентський облік та ін.

Прийом відвідувачів, письмових звернень та документів здійснюється у Центрі обслуговування клієнтів за адресою: Київ, вул. Павла Усенка, 3. (ПН-ЧТ – з 08:00 до 17:00, ПТ – з 09:00 до 16:00 (обідня перерва з 12.00 до 12.45 год).

Письмові звернення та копії документів також можна надіслати на поштову адресу підприємства: м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 20 або залишити у скриньці для звернень, яка розміщена на вході Центру обслуговування клієнтів.

Також отримати консультацію та подати звернення можна скориставшись дистанційними сервісами зв’язку: 

телефони для консультацій: 

  • (044) 277 277 6, (044) 277 6 277
  • (063) 025 31 66, (063) 025 39 26,
  • (050) 359 00 47, (050) 359 01 25,
  • (067) 110 22 03, (067) 110 88 03.

електронна адреса для звернень від споживачів категорії “населення”: [email protected].

 Звертайтесь до наших спеціалістів та швидко і зручно отримуйте необхідну інформацію!