Як здійснюється прийом звернень на ТОВ “Євро-Реконструкція”?! Дистанційні сервіси зв’язку.

Шановні споживачі!

Нагадуємо, що на період введення воєнного стану в Україні та активних боєвих дій ТОВ «Євро-Реконструкція» було вимушене обмежити прийом громадян в Центрі обслуговування споживачів та Департаменті енергозбуту .

Не зважаючи ні на що, наше підприємство продовжує працювати. Спеціалісти Центру обслуговування споживачів щодня опрацьовують ваші письмові та електронні звернення, документи, які ви надсилаєте, скориставшись електронними сервісами, або залишаєте у скриньці, також здійснюється прийом дзвінків.

На сьогодні споживачів можуть отримати консультацію або надіслати звернення одним із зручних способів:

  • за номерами багатоканальної телефонної лінії: 044 277-6-277, 044 277-277-6;
  • надіслати лист на електронну адресу: [email protected];
  • надіслати звернення на поштову адресу підприємства.
  • Також письмові звернення та копії документів споживачів можуть залишити у скриньці для звернень, яка розміщена на вході Центру обслуговування споживачів..

Працюємо для вас, шановні споживачі та звертаємо увагу, що усі звернення, отримані на адресу підприємства: надані особисто, надіслані на електронну адресу, поштовим листом, залишені у скриньці, – обов’язково опрацьовуються спеціалістами ТОВ «Євро-Реконструкція».

Бережіть себе та свої родини! НЕ ігноруйте повітряну тривогу. Будьте свідомими – укриття рятує життя!

Дякуємо нашим захисникам! Все буде Україна!