Якщо ОСОБИСТІ ДАНІ не відповідають дійсності – необхідні дії!

Якщо ОСОБИСТІ ДАНІ не відповідають дійсності – необхідні дії!

Шановні споживачі!

ТОВ «Євро-Реконструкція» приносить вибачення за тимчасові незручності, пов’язані з впровадження нового програмного забезпечення. За рахунок якого було оновлено Особистий кабінет споживача та отримано платіжку нового зразка.

Наприкінці січня 2021 року оновлений «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ» розпочав свою роботу в тестовому режимі. На жаль, нове програмне забезпечення не підтримує інформацію, щодо історії взаєморозрахунків за минулі періоди, дані відображено станом на 01.01.2021 року.

Важливо! Якщо Ви вже зареєструвалися у новому особистому кабінеті, і виявили, що Ваші особисті дані не відповідають дійсності: належать іншій особі, застарілі, некоректна кількість лічильників, зареєстрованих осіб тощо, просимо Вас одразу звернутися до Центру обслуговування споживачів (вул. П.Усенка, 3), або надіслати електронного листа на електронну пошту: [email protected].

Звертаємо Вашу увагу, що при зверненні щодо необхідності внесення змін, обов’язково мати відповідні підтверджуючі документи (особисті дані споживача, договір, довідка про кількість зареєстрованих осіб, документ про повірку лічильників, останні сплачені квитанції тощо – в залежності від даних, які потребують внесення змін).

Дякуємо за розуміння!