Зверненння споживачів продовжують прийматися дистанційно

Зверненння споживачів продовжують прийматися дистанційно

Зважаючи на те, що адаптивний карантин продовжено до 31 серпня, консультації споживачів продовжують проводити у онлайн режимі.
ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» нагадує про дистанційні канали обслуговування, якими можуть скористатись наші споживачі.

Для реєстрації звернень та консультацій працює контактний багатоканальний телефон Центру обслуговування споживачів: (044) 277-6-277.

Для направлення електронних звернень працює 7 електронних адрес, в залежності від теми звернення (для того, щоб лист надходив одразу до відповідного спеціаліста).

Теми листів щодо:

  • загальних питань, роз’яснень щодо тарифів на комунальні послуги, ненадання відповідей на попередні звернення – [email protected];
  • оформлення та внесення змін до договорів щодо отримання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, надання документів необхідних для укладання договорів та внесення змін до існуючих договорів, надання заявок на розпломбування та опломбування лічильників гарячої води та теплової енергії, надання інформації щодо проведеної повірки та заміни лічильників гарячої води та теплової енергії, надання заявок на постановку їх на абонентський облік – [email protected];
  • реєстрації актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг – [email protected];
  • розрахунків та перерахунків за послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води – [email protected];
  • заборгованості по оплаті послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, реструктуризації заборгованості – [email protected];
  • зміни цільового призначення платежів за комунальні послуги та повернення їх – [email protected];
  • внесків на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку – [email protected]

Також, на офіційному веб-сайті ТОВ “ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ” постійно працює “Особистий кабінет” споживача.

Більше того, для споживачів, у яких відсутні засоби онлайн комунікації, з метою вирішення нагальних питань, у Центр обслуговування споживачів працюють “віконечка”, куди споживач може подати звернення та підготовлений пакет документів.
Прийом документів проводиться виключно у засобах індивідуального захисту та з дотриманням максимальної соціальної дистанції.